24 July 2007

Yeni ile sen..

Tanımaya çalışıyordum bu şehri..
Her birisi yılların ağırlığını taşıyan titreyen kolonlarıyla ayakta durmaya çalışan evleri var..
Hele şunun işlemeleri ne kadarda güzel..
Kim bilir kim elleriyle işledi onları..
Şimdi dökülmeye yüz tutmuşlar..
En çokta sarmaşıklar içindeki yaşlı evin altında ezilen mistik cafe dikkatimi çekti..
Gölgesinde bir kahve içilesi..
Yeni aldığım kitaba burada başlamalıyım..
Ne güzelde esiyor rüzgar yaşlı evlerin terini kuruturcasına..

- Sade bir kahve lütfen..

Tatlı itirafları aşklarımızın henüz döküldü masum dudaklarımızdan; tek bir kelime yetiyordu konuşmamıza sen üstüme düşmüyorsun…

- Şekerleri alabilirsiniz..

Bana öpüşler vaat eden taze aşkın içindi bu mısralar; korkuyla utangaçlıktı beni gün be gün uzaklaştıran senden…

Sevdim burasını..
Burada kalmalıyım bir süre..
En azından acım geçene kadar..
Yada sen dönene kadar..
O zamana kadar bağışlamalıyım uykularımı…

7 comments:

skullcan said...

sen durma bir yerde yürü, bırak gelecek olan sana yetişsin.

Yüxexeratonin said...

acımızı geçirsin diye medet umduğumuz o yere,
bizden önce gider acımız..
gider ve yerleşir;çöreklenir oraya..

biTTer'meLish said...

Başka şehir kurtarır seni..Anısız, acısız..Ben uzaklarda olmuştum BitteR (:
senin uykusuz her gecen
başa geçen birer kefen..

Arolium said...

Uykularını nasıl bağışlayacaksın.. Af anlamında mı yoksa bir yere hiba anlamında mı? Her hangisiyse bile gezel cümle..

Zehra said...

dönmek!!gidengelmiyor..son herzamankindendahahızlı..neolupbittiğinianlamadanzamandoluyor..amagidengelmiyor..gelmiyecekte..

Maybe said...

hangi şehir orası? ben de istiyorum.

Yüxexerotonin said...

Hayalistan diyorum ben buraya varsa ihtimali misafirim ol..