07 July 2007

777..

Uzun zaman sonra gördüm onu..
Yine narindi, yine çok kırılgan..
Bir terslik vardı ancak..
Birisi minik bedenine zarar vermişti..
Korkmuştu, korkuyordu..
Her insan ağır cezalık suçluydu onun gözünde..
Güven olgusunu yitirmiş, şüpheyle boğulmuştu..
Onu anlamaya çalıştığımı anlattım ona..
Anlamadı..

Küçücük bedeninde büyük bir acı taşıyordu..
Küçük bedenindeki minik yara hayatını elinden alıyordu günden güne..
Eriyordu göz göre göre..
Kanaması durmuyor, içi yanıyordu..
Çıkamıyordu bulunduğu dehlizden..
Nasıl girdiğinin sorgulanmasını istemiyor, çıkmak için çırpınıyordu..
Çırpındıkça yarası kanıyor, bulaştırıyordu her şeyi eline yüzüne..
Elimi kana buluyorum, tutup çıkarmak istiyorum..
Kan üzerime, her yerime sıçrıyor..
Tamponlar, pansumanlar kar etmiyor..
Gittikçe artıyordu, pıhtılaşarak yayılan kızıllık..
Damarlarının kana susamışlığı artıyor..
Gözleri kararıyordu..
Yavaş yavaş kapanıyor..
Ellerimde ölüyordu..

Faili meçhul oluşu benden biliniyordu..

7 comments:

Yüxexeratonin said...

faili me�hul kaybolu�lar�n faili olmay� g�ze al�yor insan �ok sevince..
hele de uzun zaman sonra rastlam�sa ona yeniden..
**
bak ne geldi akl�ma kiral�k katil yerine ben kullansam g�c�m�yok etsem birilerini;faili de me�hul olmasa ben olsam,,�ld�rsem onu :))
fantaziye bak yaa :))

Yüxexerotonin said...

Çok sevince göze alınmıyor bunlar.. Aynı durumda olsan yine aynısını yapardım.. Sevgi değil değer vermişlik bu..
V birazda kadere küfrederek acımak..

Zehra said...

yok kimse elini kana bulamasın kimseye bişi olmasın:( bu yazının sonunun iyi olmasını isterdim..kötü ne kadar kötü de olsa eli kana bulamaya değmez hiç birşey..

iyi akşamlar..

Yüxexerotonin said...

Oldu bir kere zehra dilerim bir daha yaşanmaz..

burcyni said...

fail-i meçhul acılardan;sana bunları yaşatan yaranı kaşıyıp kanatanlardan uzak durucakmışsın ki hayat karşında diz çöksün..

unutma ve sadece yaşa..olay bu!

misa said...

beni ne çabuk çözmüşsün.Halbuki birlikte geçen uzun zamandan sora yalnızca iki saatti.beni ne kadar anlayabildiğini şimdi daha da çok fark ettim.inan bende seni anlıyorum.anlamaya çalışıyorum en azından o kadar yorgunum ki çünkü.düşeceğim anda elini uzatan yine sensin.ve bende neler ifade ettiğini şimdi daha iyi fark ettim..iyiki varsın..

Deadora said...

:)