17 July 2007

26..

Neden var olduğunuzu düşündünüz mü hiç.?
Bunca saçmalık, aptallık, geri zekalılık, iki yüzlülük, terbiyesizlik, dolan ve yalan içinde..
Neden varız biz.?
Yada ben neden varım.?
İstediğim bu değil ki..
Neye göre buradayım.?
Kim için ve ne zamana kadar.?
Neden bu kadar düzensiz her şey.?
Buraya ait olmadığım halde buraya katlanıyorsam..
Neden bu azınlığı hoşnut tutmak adına bazı şeyler düzgün gitmiyor.?

Peki..
Tamam..
Gitmesin..
Birisi açıklasın o zaman..Amaç ne.?
Neden buna maruz kalıyorum.?
Yoksa dedikleri gibi benim elimde mi, kader denilen mısraların yazımı.?
Yada, kimin elinde b
u 26 perdelik oyunun mürekkebi..?

7 comments:

Maybe said...

burada olman ve burayı sorgulaman gerektiği için buradasın.
ve gitmek isteyene kimse hayır demez, biliyorsun.
kader o kadar da ısrarcı bir kadın değildir, kaltak olmasına rağmen.

Yüxexeratonin said...

benliğimi farkettim farkedeli anneme sürekli şunu söylerim:
haksızlık bu, ben istemedim dünyaya gelmeyi;neden düşünmediniz,acılarınızı zorlanmalarınızı gözyaşlarınızı hatırlayıp sebep olmasaydınız varlığıma korumasız rahat bi gece uğruna..ben mi yolladım pembe renkli,"hadi bekliyorum getirin beni dünyaya" yazılı kartı..
istemiyorum bu hayatı..
lise yıllarımdan bu yana düşündüğüm ve söylediklerimdir bunlar..
yani bu sözlerimin bi aşkla,işimle vs alakası yok..
genel anlamda sevmiyorum bu hayatı..
evet MAYBE gitmek isteyene kimse hayır demez ama anne ve babanın da sen gittikten sonra arkandan geleceklerine eminsen gittiğin yere;o zaman gidemiyosun işte malesef..

burcyni said...

hayat istemediğinde durur..o mürekkep 26 yıllık da olsa bi gün gelir kurur..

bu yüzden..

biTTer'meLish said...

arayışta olmak
ile
görmezden gelmek arasında
tek kaşını kaldırıp
düşünen insan modeli oluşturmuş
gibi.
birazda bilinçsiz 1 masumluk serpik..

skullcan said...

26

yarım deste kart..

Butejoy said...

"söylediklerin doğru değil" demiyorum... ama sana inanmak istemiyorum...daha da güçsüzleşiyorum o zaman....adalet istiyorum...

Zehra said...

arayış içindesin..umarım aradıpını bulursun..doğru olanı bulursun..