21 June 2007

Hayat..

Lütfen rahat bırak beni. Komplo teorilerinle yıpratma. İncitme ruhumu. Yıkma hayatımı. Canım yanıyor hissediyorsun. İnanmıyor tuz basıyorsun. Kırıyorsun beni. Çaresizliğimi görmüyor sürekli yargılıyorsun. Öyle değil. Senin dediğin gibi değil bu hayat. Bu hayat çok ahlaksız. Kirli. Hayatı gördüm, yaşadım diyemezsin. Hayatı tanıyorum diyemezsin. O kadar farklıdır ki. Anlatsam şaşarsın, duysan inanmazsın. Kötüdür hayat.Hepimiz yaşıyor ve öğreniyoruz. Öğrendiğimiz her şey yaşadığımız hayata dair. Hayatı öğreniyoruz yaşadığımız kadarıyla. Onun bizi tanıdığı kadar tanıyoruz hayatı. Biz hayatı tanımıyoruz. Hayat bizi tanıyor. Benim yaşadıklarım yazılsa roman olur belki. Belki sizin yaşadıklarınız yazılsa sinema filmi olur en devamlısından. Bu değişkendir. Hayat seni daha fazla tanımıştır belki. Belki iyi. Belki kötü.

30 comments:

TeBeŞiR tOzU said...

evet hayat tanımsız,bizi tanımlayan cümleler ise hayata ait..acı ama gerçek ki oyun hamurları gibi yoğruluyoruz,kimimizin rengi siyah,kimimiz turuncu,kimimiz yemişiz yumruğu mor :)) neticede yoğruluyor ve şekil alıyoruz..
tabi yoğrulur da insan, canı acımaz mı hiç?benim canım çok acıdı ama kim bilir kurudu mu hamurum yoksa rütuş bekliyor mu hala..

Deadora said...

hayat beni tanimiyor.. tanisaydi bu kadar müsaama göstermezdi..

^^w^^^PsİKOpAt^^w^^ said...

ben hayatı tanımıyorum henüz .oda beni tanımıyor eminim !
bir gün biryerde birşekilde tanışacağız kesin.
umarım doğru zaman doğru mekan doğru kişilerle birlikte olur .hayatı yalnız tanımakta var .....

TeBeŞiR tOzU said...

müsamaha temek istedin sanırım (tölerans) ama sen öyle sanmayasın?hayat ufak oyunlar oynar insana..oyuna getirmeye çalışıyordur seni,sakın kanma deadora:)

Yüxexerotonin said...

Emin ol rütuşlar gelecektir..

Yüxexerotonin said...

Seni o kadar iyi tanıyor ki tanıdığını ben bile biliyorum Dea..

Yüxexerotonin said...

Seni tanımaması mümkün değil. Tanımıyorsanız bile birbirinizi, tanışmanızın yanlış zaman ve yanlış yerde olacağı kesindir. Çünkü doğru yer ve doğru zamanlarda olanları sorgulamazsın, salarsın gider. Ama yanlış yer ve yanlış zamanda olanları her zaman sorgularsın. Sende sorguladığında anaaa hayat buymuş lan dersin :)

TeBeŞiR tOzU said...

hiç sorma ya benim de ağrıyor başım tozdan :) ama naparsın bizim tahtalarımız hala kara, beyazlara geçemedik daha..

bu arada harika bi blog sayfan var yaa,bak bak doyamadım walla..

Deadora said...

evet daha cok gencim verdigin tavsiyeler icinde mütesekkir ederim..
yoksa tesekkur muydu acaba? en iyisi ben yavastan beyhude olayim

Deadora said...

tebesir tozu bir önce ki yorumum icin özür dilerim ne olur yanlis anlama ve tesekkur ederim beni duzelttigin icin..

TeBeŞiR tOzU said...

yok canım ne demek ne özrü?
ben yanlış anlaşılmamışımdır umarım..

TeBeŞiR tOzU said...

bu arada yaşıtmışız..
küçükmüyüz sence?
ama sen küçüküz diyorsan küçüküzdür :))
sevgiyle..

Yüxexerotonin said...

Neler olmuş burda böyle..?

TeBeŞiR tOzU said...

bilmiyorum herşey benim haricimde gelişti ki o iki yorum arasında farkındaysan ben yokum :))

TeBeŞiR tOzU said...

meraklar kısmına sınav sorularım demişsin ?? kpss falan mı

Yüxexerotonin said...

Ya eskidendi o ya. Artık o sorunu ufak bir kamerayla hallettim. Değişebilirim meraklarımı :)

TeBeŞiR tOzU said...

çok uğraştığım dönemlerde bile,hiç bir zaman meraklarım arasında olmayı başaramamıştı sorular,senin profilde görünce şaşırdım,,way be dedim işte bu idealizm,hırs,kararlılık olsa gerek :)))

Yüxexerotonin said...

Başımı belaya sokmak üzeresin..

TeBeŞiR tOzU said...

valla bak öyle bi amaç yok bende,,ben genelde kendi başımı belaya sokarım da :))

TeBeŞiR tOzU said...

ya şablonu kaydetmeden çıkmışım kaydedememişim :))

^^w^^^PsİKOpAt^^w^^ said...

noluyo yawf girip bi bakiiimm didim coşmuş burası :D devam.....

SuNsHiNe said...

hayat işte..
hepimizin sürekli yaptığı şey değil mi...

Deadora said...

tebesircim özür dileme kismim farkli bir sebepten buraya degilde ozeline yazarim..
evet yasitmisiz ve seni cok kiskaniyorum :( ühühüh cunku yapmayi istedigim tek sey : doguda ogretmenlik yapmak..
inan bana kim ne derse desin bence inanilmaz sanslisin..

Deadora said...

bu arada yuxexerotonin sen beni tanimiyorsun ki hayatin beni taniyip tanimadigini bilesin??

TeBeŞiR tOzU said...

tabi canım bana da beklerim,sevinirim üstelik inan :)
görüşmek üzere diyeyim ozaman..

Yüxexerotonin said...

Tanıyorum..

Deadora said...

kimsin sen ya?

^^w^^^PsİKOpAt^^w^^ said...

kavga etmeyin dövüşe devam :Pp

tamam tamam sustum :)

biTTer'meLish said...

baya yorum gelmiş kaçırmışım..
var mı ben gibi felsefe yapanı..?
buralardayım..
hoh deme püf de olur mu?

biTTer'meLish said...

bu arada
hayatın canı cehenneme.!