28 June 2007

Giderdim senden..

Önce kolumu çekerdim başının altından, sonra sırtımı dönerdim..
Usulca sarılırdın bana arkadan, beninle ya da bensiz geçen yılların hasretiyle..
Ardından yavaş yavaş kollarının arasından sıyrılırdım..
Yıllardır taşımaktan yorulmadığın hasretim, teninden tenime akan o ateş, ağır gelirdi bedenime..
"Uyuyamıyorum, nefes alamıyorum, lütfen sarılma," derdim..
Yatağın bir ucuna sığınmış bedenimden kovulmak, hayatımdan kovulmak gibiydi senim için..
Sığındığın, soluk aldığın tek cennetten kovulmak gibiydi..
Seni uykumda terk etmem, gerçek hayatta terk edişimden bile ağır gelirdi..
Yanı başımdaki sensizlik, o rutubetli evindeki, o baştan ayağı ben olan evindeki unutulmuşluğundan çok daha ağır gelirdi
..

Giderdim senden...

7 comments:

Maybe said...

"ve sen
hep yanlış anlardın beni.
"git" dediğimi sanar,
giderdin.
geri geldiğinde
beni bıraktığın yerde bulsan da,
ben hep başka bir bendim,
senin her gidişinden sonra."

9 mart 2004.

Yüxexeratonin said...

kolaydı çünkü gitmek,seni hiç yormayacak kadar..
giderdin çünkü kalmanın üzerine yüklediği sorumluluk ağır gelirdi bedenine;o ağırlık nefes aldırmaz,uyutmazdı seni..
onu uykunda terketmen,gerçek hayatta terketmenden daha ağır gelirdi ona; çünkü gerçek olmamıştın ki hiç onun için..
sen uyurken bakabilmişti belki de en yakından en rahatından yüzüne....

Yüxexerotonin said...

Maybe; Gidenler döndüklerinde bıraktıklarını bulacaklarını sanarlar her zaman ama değişmiştir gidişiyle bir şeyler..

Yüxexeratonin; Aşktan kaçınılmaz ki.. Ne kadar ağır gelirse gelsin girdimi içine çıkaramazsın..

burcyni said...

uykuda terk etmek.vay canına

Yüxexerotonin said...

Çok acı değil mi..

deadora said...

buram buram cezmi ersöz kokmus bu yazi..

Yüxexerotonin said...

Daha neler kokuyor neler..