12 May 2007

Öff pöff hatta blöff..

‘’Hayatımızın belli bir ânında, yaşamımızın denetimini elimizden kaçırırız…‘’

Savaşta gibiyim..
Kelimeler kurşun gibi diziliyor kıvrımlarıma..
Damarlarımda tanklar geziyor..
Her yer koyu kızıl..!Oradan ormana kaçıyorum..
Yeşilin her tonu var..
Bazı yerler sarıya çalıyor..
Çiçeklerin renklerini anlatamam..
Küçük bir dere var iki koca dağın arasını yumuşatmak için oracığa girmiş ve mor gölgeli iki dağı birbirine bağlayan çalılardan yapılmış asma bir köprü..
Hani bir şeyi görürde hemen almak istersiniz onun gibi bir an önce üzerinden geçmek istersin..
Taşır mı korkusu girdi içime birden..
Gözlerimle sağlamlığını süzerken karşı tarafta köprüye takılı kalmış sallanan turuncuyu fark ettim..
Rüzgar kaçmasına yardım ediyor o ise kendini takılı kaldığı yerden kurtarmaya çalışıyor, çırpınıyordu..
Köprü onu kurtarmamı istercesine dişini sıktı..
Üzerinde birkaç damla kırmızı olan turuncu bir şal..!
Lönk diye girerim..
*
Odamın ışıklandırmasını seviyorum.
Tepede 3 spot..
Çok fazla..
Ancak birisinin yandığını hiç görmedim..
Gayet yeterli bir ışığım var oysa..
Sonra birisi ‘Belki bir gün özlersin’ diyordu ki..
Yanmayan spot birden yandı..
O ışımayla irkildim..
‘Müstakil bir masaldı unuttu gittiği bir yerde’ dedim kendi kendime..
Gülümsedim..
Sonra alıştım aydınlığa..
Daha iyi görebiliyordum her şeyi, masadakileri..
‘Belki bir gün özlersin’ diyordu hala birisi..
Özleme ihtimalinin yer çekimine karşı koymadığı bir seviyede..
Everest’in tepesine varmış serotonin miktarını da eklersek.!
İşler içinden çıkılmaz hale geldi değil mi.?
Neyi nasıl yapacağını bilemez oldun..
Mucize olmasını bekledin mi hiç.?

Sana soruyorum bunu ben..


Düşünme..!

‘’…ve bunun sonucu olarak hayatımızın denetimi yazgının eline geçer.‘’

12 comments:

skullcan said...

bence denetimi asla yazgıya kaptırmayız, çünkü denetim baştan itibaren ondadır. biz sadece arada kontrolün bizde olduğunu sanarız...

Yüxexerotonin said...

Denetim baştan itibaren bizdedir ve bazen ipin ucu kaçı verir toparlamaya çalışır kördüğüm ederiz..

skullcan said...

ben olmadığını gördüm, tersini görürsem fikrimi değiştirebilirim.

biTTer'meLish said...

ellerini koparalım ?

kelimebitkisi said...

benim de hayatımı kontrol edemediğim anlarım oldu. bilmediğim bi güç ipleri elimden alıyormuş gibi oluyor.sanki o güçle kavga halindesin ve o, seni bir şekilde kandırıyor gib hissediyorsun. kötü ama yaşanması gereken bir durum sanki..

Yüxexerotonin said...

skullcan; Tersini görmen için insan tanıman gerek..

Melish; Bu olmaz başka çözüm gerek.. (:

Kelime bitkisi; Kötü elbetteki ama yaşanılası da değil ya. İstemeden başımıza geliyor bazen ancak uzak olsun..

mathy said...

kontrolsüz güç, güç değildir...:P

skullcan said...

insan tanımak daha çok insan tanımak bu aralar bol bol bunu yapıyorum...

ne kadar farklı hayatlar var görüyorum.

(daha fikrim değişmedi)

biTTer'meLish said...

kanatlarıda yokturki ..

Yüxexerotonin said...

Bir çok şeyi unutur oldum son günlerde..
Biriside bu aralar buralar..

Bitiyor az kaldı..

skullcan said...

neden?

unutma buraları.

biTTer'meLish said...

pöfh